עורך דין סימני מסחר

סימני מסחר הם אלמנטים גרפיים או מילוליים שמזהים מותג ספציפי, מוצרים מסוימים או שירותים. הדוגמאות הנפוצות הן לוגו, שם חברה ושם מוצר. סימני המסחר הם קניין רוחני של בעליהם, וכל שימוש בהם על-ידי מי שאינו מורשה לכך הינו הפרה של החוק. על-מנת להבטיח בלעדיות ביחס לסימנים מסחריים מומלץ לבצע רישום מסודר שלהם. בדרך זו הם מוגנים הן על-ידי פקודת סימני מסחר והן על-ידי חוק עוולות מסחריות. עורך דין סימני מסחר הוא הסמכות המקצועית הנכונה להתייעץ איתה ולהיעזר בה בכל נושא הקשור לאלמנטים גרפיים או מילוליים, וזהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד אבי ריבקין.

השירותים שמעניק עורך דין סימני מסחר

* רישום סימני מסחר – סיוע בביצוע ההליך מול רשות הפטנטים שבמשרד המשפטים, כך שבקשת הרישום תתקבל ובזמן קצר ככל האפשר. כמו כן ניתן לרשום סימני מסחר גם במדינות נוספות, על בסיס הרישום כאן בארץ.

* הגשת תביעה בגין הפרת סימן רשום – הסעדים האפשריים על בסיס תביעה ערוכה היטב הם צו מניעה, השמדה של נכסים שלצורך הפקתם נעשה שימוש בסימן המסחר הרשום, העברת הבעלות על נכסים אלה לבעל סימן המסחר ותשלום פיצויים.

* הגנת סימן מסחר לא רשום – גם אם סימן המסחר לא נרשם, עורך דין מנוסה עשוי לספק לו הגנה, וזאת על בסיס "גניבת עין" – ניסיון הטעיה שלא בתום לב לנצל את המוניטין של מותג אחר.

* ייצוג עסקים שמואשמים בהפרת סימני מסחר – באופן טבעי עורך דין סימני מסחר מספק שירותים גם למי שמואשמים בשימוש לא חוקי בקניין של חברה אחרת.

יושרה מוחלטת ותשומת לב לכל פרט

עורך דין סימני מסחר חייב להתנהל ביסודיות, מפני שבנושא זה ישנה חשיבות רבה לכל פרט ופרט. דגש הכרחי נוסף הוא בקיאות נרחבת בלשון החוקים הרלוונטיים, ועוד איכות חשובה היא יושרה מוחלטת על-מנת לבצע רק פעולות שיש בהן תועלת אמיתית. עם עו"ד אבי ריבקין תוכלו לדעת בוודאות שתקבלו שירות מקצועי, זמין, אמין ועם כל האיכויות הנדרשות הנ"ל.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין סימני מסחר
עורך דין סימני מסחר

סימני מסחר הם אלמנטים גרפיים או מילוליים שמזהים מותג ספציפי, מוצרים מסוימים או שירותים. הדוגמאות הנפוצות הן לוגו, שם חברה ושם מוצר. סימני המסחר הם

קרא עוד >>
עורך דין חוזים
עורך דין חוזים

חוזים הם בסיס הכרחי ליסודה וקיומה של פעילות מסחרית, גם כשיש שותפות אינטרסים. הסיבה לכך פשוטה: אנחנו חיים במציאות דינמית מאוד, והסכמה היום עלולה להפוך

קרא עוד >>
עורך דין זכיינות
עורך דין זכיינות

זכיינות הפכה במאה ה-21 לפורמט נפוץ מאוד. היתרונות של החבירה של יזם לרשת מוכרת משמעותיים עבור שני הצדדים: הרשת יכולה להתרחב ללא השקעה כספית משמעותית

קרא עוד >>