עורך דין אזרחי

דיני חוזים, דיני עבודה, דיני נזיקין, דיני משפחה, דיני קניין, דיני תאגידים – כל אלה, ועוד, נכללים תחת המשפט האזרחי ובהתאם כל סוגיה שחוקים אלה רלוונטיים לגביה תטופל באופן מיטבי על-ידי עורך דין אזרחי. עו"ד אבי ריבקין הוא מומחה מוערך בתחום, לאחר יותר מ-25 שנות פעילות ענפה וסיוע לאינספור בני אדם וחברות.

באילו מקרים כדאי לפנות אל עורך דין אזרחי?

* פציעה עקב מפגע במרחב הציבורי – במקרה כזה עורך דין מומחה למשפט אזרחי, ובפרט לדיני נזיקין, יגיש תביעה נגד הרשות המקומית או כל גוף אחר שאחראי למפגע, וייצג את הנפגע בבית המשפט.

* רכישת / מכירת זיכיון – עורך דין בתחום האזרחי עם מומחיות לדיני מסחר מסייע בניהול משא ומתן בעסקאות זכיינות, וכמו כן עורך הסכם שמעגן את האינטרסים המהותיים באופן חד וברור (או לחילופין בוחן את ההסכם המוצע לזכיין ע"י הרשת ומספק חוות דעת מפורטת לגביו).

* פיטורין – עורך דין בתחום האזרחי מאפשר למעסיקים לפטר עובדים סוררים מבלי לעבור על החוק. השירות עשוי להידרש גם על-ידי עובדים שמבקשים להגן על הזכויות שהחוק מקנה להם.

* קושי בגביית חובות – עורך דין אזרחי יכול להפעיל לחץ באמצעות מכתב התראה, ובמידת הצורך גם להגיש תביעה כנגד החייבים.

* הקמת חברה – תפקידו של עורך הדין הוא לטפל בפן הפורמלי של המהלך, וחשוב מכך: לערוך הסכם מייסדים שיבטיח התנהלות מיטבית בהמשך הדרך. בנוסף נדרשים שירותיו של עורך דין מומחה למשפט אזרחי כשמצטרפים בעלי מניות חדשים, לקראת רכישת חברה אחרת וגם כשנשקלת האופציה של פירוק מרצון.

ראייה רחבה ואסטרטגיה מיטבית

אחרי יותר מ-25 שנים של פעילות ענפה בכל התחומים הנכללים תחת המשפט האזרחי, עו"ד אבי ריבקין יודע לבחון כל סוגיה מנקודת מבט מדויקת ובראייה רחבה מאוד אשר מתייחסת לכל הפרטים הרלוונטיים ולכל תרחיש אפשרי בהווה ובעתיד. בנוסף הוא אמון על גיבוש אסטרטגיה מיטבית בהתאם לנסיבות הספציפיות, תוך הקפדה על שקיפות מלאה מול הלקוח. בהתאם המשרד של עו"ד ריבקין הוא הכתובת הנכונה לכל מי שזקוק או זקוקה לשירותי עורך דין אזרחי, בכל נושא שהוא.

עו"ד אזרחי

עו"ד אזרחי, כלומר עורך דין שתחום המומחיות שלו הוא המשפט האזרחי על כל ענפיו המגוונים, הוא איש מקצוע שעשוי להיות מועיל מאוד בשלל מצבים. לקוחותיו של עורך דין כזה הם גם אנשים פרטיים וגם עסקים, גדולים כקטנים, כשבאופן טבעי כדאי תמיד לבחור עורך דין מנוסה שמחויב לכל מי שפונה אליו לעזרה. עו"ד אבי ריבקין הינו מומחה למשפט אזרחי-מסחרי עם ניסיון של למעלה מ-25 שנים ובקיאות מקצועית מעמיקה.

התחומים שבהם עוסק עו"ד אזרחי

* תביעות והליכים בבתי-המשפט – ייצוג של לקוחות, בין כתובעים ובין כנתבעים, בהליכים שונים בבתי-המשפט, כגון: תביעות נזיקין, לרבות בגין לשון הרע, תביעות כספיות, תביעות לביטול או לאכיפה של חוזים והסכמים, תביעות לסעד הצהרתי בעניינים שונים, תובענות ייצוגיות ועוד.

* עריכת חוזים – מגוון רחב מאוד של הסכמים, גם במישור האישי וגם במישור המסחרי. כולל חוזי העסקה אישיים וקבוצתיים, חוזי זכיינות, חוזי מכר ועוד שורה ארוכה של חוזים מנוסחים בקפידה ומדויקים. בנוסף עו"ד אזרחי מומחה מסייע לאכוף חוזים, לתבוע סעדים שונים בגין הפרת חוזה ולבטל חוזים שנחתמו תחת כפייה או הטעיה.

* מקרקעין – ליווי צמוד של עסקאות קנייה ומכירה של נכסים מסוגים שונים: דירות, משרדים, חנויות ועוד, טיפול בהעברת דירה ללא תמורה בתוך המשפחה וכן התייחסות לנושאי מיסוי הקשורים למקרקעין.

* גביית חובות – באמצעות מכתבי התראה ברורים ובמידת הצורך באמצעות הגשת תביעות וייצוג מקצועי בבית המשפט.

* חדלות פירעון – ייעוץ לגבי הליכי חדלות פירעון של אנשים פרטיים וחברות, וליווי לאורך התהליך.

* חברות – טיפול בכל האספקטים המשפטיים של חברות, משלב ההקמה ובכל נושא רלוונטי בהתנהלות השוטפת.

מגוון רחב של יכולות מקצועיות גבוהות

עו"ד אזרחי נדרש למגוון רחב מאוד של יכולות מקצועיות גבוהות: השירותים שהוא מספק מצריכים הובלת משאים ומתנים מסוגים שונים (למשל בין זכיין לחברה מזכה, או בין עסק לספקים שהוא חייב להם כסף), עריכת חוזים תוך הקפדה על דיוק ובהירות כמו גם על שמירת האינטרסים של הלקוח, ייצוג בבית המשפט על-מנת להגן על הלקוח או לתבוע מי שגרם לו נזק, ועוד. עו"ד אבי ריבקין הוא מומחה ותיק שרכש לאורך הקריירה את כל היכולות הנ"ל. בנוסף מתורגם הניסיון ליכולת לגבש אסטרטגיה נכונה בכל מקרה, ולהתנהלות מדויקת מול כל גורם רלוונטי אפשרי.

עורך דין אזרחי מומלץ

המשפט האזרחי הינו תחום רחב יריעה במיוחד. הוא מקיף את כל הנושאים הרלוונטיים ליחסים בין פרטים במדינה: בין בני אדם לבין עצמם, בין בני אדם לבין חברות מסחריות ובין תאגידים עסקיים שונים וגם בין האזרחים לבין גופים ציבוריים ורשויות.

בין השאר כולל המשפט האזרחי את ההתחייבויות הרצוניות (דיני חוזים), את אלה הלא רצוניות (דיני נזיקין), את הזכויות הנוגעות לרכוש (דיני קניין לרבות זה הרוחני), דיני משפחה ועוד.

למעשה אפשר לומר שהמשפט האזרחי הוא הבסיס לשיתופי פעולה תקינים ומיטיבים, כבסיס למערכת חברתית וכלכלית משגשגת.

כשנוצרים קונפליקטים, נדרשת קבלת עזרה מאיש מקצוע מתאים – עורך דין אזרחי מומלץ. עו"ד אבי ריבקין פועל בתחום זה במשך למעלה מ-25 שנים, ובמהלכן רשם אינספור הצלחות בכל רבדי המשפט האזרחי.

איך למצוא עורך דין אזרחי מומלץ?

* המלצות של אנשים שאתם סומכים עליהם – אם אדם שאתם מכירים וסומכים על חוות דעתו נעזר בשירותיו של עורך דין אזרחי, והוא ממליץ עליו, זהו כמובן מידע רלוונטי. כדאי מאוד לבקש חוות דעת מפורטת ככל האפשר, כדי שתוכלו לדעת אם אותו איש מקצוע מתאים גם לכם.

* רזומה – עורכי דין עם ניסיון בתחום האזרחי יכולים להציג הצלחות, כולל במקרים מורכבים מאוד, ומן הסתם גם מכתבי תודה של לקוחות שבעי רצון. זוהי עוד דרך טובה לקבל תמונת מצב מועילה לגבי היכולות של עורך דין.

* התרשמות ישירה – שיחה ראשונית עם עורך דין אזרחי מומלץ מאפשרת לכם להתרשם ממנו ישירות, בלי פילטרים. מומלץ לבחון את הבקיאות המקצועית, את הקשב אליכם ואת היושרה. עורך דין מומחה לא מבטיח הבטחות שהוא לא יכול לקיים, ובוודאי שלא לפני שלמד את כל פרטי המקרה.

מחויבות מלאה אליכם

עורך דין אזרחי מומלץ הוא קודם כל איש מקצוע בקיא שמקפיד להתעדכן בכל החידושים בחקיקה וגם בפסיקה. בנוסף, עורך דין אזרחי איכותי באמת הוא איש מקצוע עם מחויבות מלאה לכל מי שפונה אליו לעזרה, בכל נושא שהוא: עריכת חוזה, גביית חוב, ייעוץ בנושאי העסקת עובדים, הגשת תביעה בגין הפרת זכויות יוצרים ועוד ועוד. עו"ד אבי ריבקין הוא כאמור איש מקצוע בעל ניסיון רחב היקף שגם לאחר 25 שנות פעילות ממשיך להשקיע את מלוא המשאבים הנדרשים בכל מקרה שבו הוא מתבקש לעזור.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין זכיינות
עורך דין זכיינות

זכיינות הפכה במאה ה-21 לפורמט נפוץ מאוד. היתרונות של החבירה של יזם לרשת מוכרת משמעותיים עבור שני הצדדים: הרשת יכולה להתרחב ללא השקעה כספית משמעותית

קרא עוד >>
עורך דין זכויות יוצרים
עורך דין זכויות יוצרים

זכויות יוצרים מוכרות על-ידי האו"ם כזכות בסיסית של כל אדם: על-פי "ההכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות האדם" משנת 1948, "כל אדם זכאי להגנת האינטרסים…

קרא עוד >>
תביעות יצוגיות
תביעות יצוגיות

תביעות ייצוגיות מוגשות על-ידי אדם יחיד ("תובע מייצג"), אשר מאחוריו ניצבת קבוצה שלמה, אשר כל אחד מחבריה נפגע אף הוא, באופן דומה, מהגורם הנתבע. השלב

קרא עוד >>